lunes, 26 de abril de 2010

La meva darrera anècdota!

El que vos vaig a contar no m'ha passat a mi sinó a una amiga meva, però consider que és una anècdota molt divertida.

El dissabte passat vàrem anar a veure un entrament d'un "rally" i els cotxes passaven cada dos o tres minuts i la meva amiga estava dibuixant el paisatge que tenia al davant, molt bonic. Al cap d'una estona la vaig cridar perquè vingués amb nosaltres i mentre estava venint havia de passar per un lloc estret i va caure a pes mort, de costat, un poc més i se'n va cap a baix.

Em va fer molta de gràcia perquè no es va fer mal, si s'hagués fet mal m'haguessin fuit totes les rialles.

3 comentarios:

  1. Poss! menys mal que no es va fer mal!
    xD

    li degué quedar un dibuix ben original!
    xD

    ResponderEliminar
  2. Hola Miriam,
    que tal ?

    Heheehe, pobreta la teva amiga. Aver, si altre dia, t'he dirà que vol ajuda amb les coses, heheh...Perquè sinó, doncs no ho sé. Pots ser que un altra vegada, pot passa, qualqú cosa més greu.
    =(
    Besitos :*

    ResponderEliminar
  3. Jajaja que mala que sos la imagen que le pones...
    Menos mal q no se hiso mal por que si no hubieses visto el rally.

    ResponderEliminar