martes, 25 de mayo de 2010

TOT AQUEST ANY PER A MI HA ESTAT...


Aquest any per a mi ha estat molt especial perquè hem viscut moltes experiències. La veritat és que ha estat el meu millor any "d'estudiant".

Aquest any ha estat un luxe per a tots nosaltres el fet de tenir aquestes professores: n' Antònia, n' Amada i na Maria. La veritat és que hem tengut el tracte que hi ha d'haver entre alumnat i professorat, i pel fet d' estar tantes d'hores junts ens hem convertit en una petita familia.

Estic ben orgullosa d' haver tengut aquestes professores, la professora que conec més és a na Maria Oliver perquè tots els anys que he estat aquí, a l'IES, l'he tengut com a professora d'anglès, llavors vaig conèixer n'Amada he de dir que, al principi, no m'agradava molt, perquè l'havia tenguda un altre any i no era professora meva, ella era una professora que venia a donar suport a la nostra classe, i a mi no m'anava bé que una professora que no era meva em donàs ordres, i ara que la conec més em cau molt bé. La nostra tutora, n' Antònia, és un deu de persona, perquè no sé... Té un caràcter molt obert i és molt positiva, no m'empanadesc gens d'haver-la coneguda.


En aquest curs hem fet moltes coses com fer la decoració de nadal, fer un projecte d'un llibre amb na Carolina Ibac, vàrem guanyar la mostra de cuina i, com a darrera cosa, vam fer un taller "PAS DE MALS ROTLLOS".


Em sap molt de greu que ja s'hagi acabat aquest curs perquè ja no veuré els meus companys ni a a les profes. Bé, amb n'Antònia esper mantenir el contacte a través del blog, perquè faig comptes seguir endavant amb ell.
En aquest curs he après moltes coses com, per exemple, valorar i entendre la poesia i les matemàtiques.
Encara que em costi molt, he après cosetes.

1 comentario: