jueves, 6 de mayo de 2010

QUÈ SIGNIFIQUEN PER A MI LES ESTACIONS DE L'ANY?

Ara vos parlaré sobre les estacions de l'any...


TARDOR: Què puc dir de la tardor... És una estació bastant guapa, perquè totes les fulles dels arbres cauen, comença a fer fred. I tots els insectes comencen a hivernar, i no hi ha cap bitxet.

HIVERN: La veritat és que l'hivern m'encanta perquè plou, tot està verd, fa fred tots els torrents, si ha plogut, duen aigua... I també m'agrada perquè me'n vaig a esquiar. Si fa fred, et pots posar la roba que vulguis i així te'l llevaràs. El que no m'agrada gaire de l'hivern és que fa vent i mai no sol haver gent per enmig.

PRIMAVERA: La primavera, m'agrada però no m'agrada, no ho sé... És una estació estranya perquè un dia fa sol i l'altre plou, però s'ha de dir que és el moment ideal per a mirar tots els camps florits.

ESTIU:
L'estació de l'any que m'agrada més. Vas a la platja, no tens classe, fas feina, tens doblers, vas de festota, etc... També m'agrada bastant perquè surts al carrer i està ple de gent. També m'agrada bastant perquè el millor moment del dia és quan ja has sopat i t'has dutxat i et seus al sofà amb el pot de quatre litres de gelat. Ah, i que no falti la cullera grossa i el gelat ha de ser d' estrataccela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario