miércoles, 19 de mayo de 2010

Experiència viscuda al tercer trimestre.


Aquest curs hem fet un "taller" com ja vos he comentat en altres entrades. Bé idò... Ja ha arribat l'hora de fer les exposicions als de 2n d'ESO. A mi em va tocar fer el tema de la violència amb el meu company Joan.

La veritat és que a l'hora de fer la primera classe estava un poc nerviosa, perque no sabia què em trobaria a l'aula, només sabia que eren nins i nines de 2n d' ESO i que eren un poc "esburbats" (trop que els professors van exagerar un poc de demés).

Quan vàrem entrar dins l'aula encara no hi havia cap alumne perquè ens feia vergonya entrar davant de tothom...

Bé, varem fer la xerrada i els alumnes estaven molt atents i també col·laboraven. Nosaltres vam arribal al final de la xerrada, i encara quedaven 15 minuts perquè acabés l'hora, i en Sergi ens va ajudar un poc més a desenvolupar més el tema. Després que nosaltres desenvolupàssim el que ens va dir en Sergi, ja no sabíem què dir i jo els hi vaig dir que si tenien la mateixa oportunitat que nosaltres que no diguessin que no al professor, perque això no es pot fer cada dia, i jo no m'enpanadeixo gens ni mica d'haver-ho fet. La veritat és que ja tenc un poc de ganes de fer la darrera xerrada als de 2n B, suposo que ja ens surtiria de tira sense pensar gens ni mica i també esper que no ens sobri gens de temps...

No hay comentarios:

Publicar un comentario