martes, 23 de marzo de 2010

LA PEL·LíCULA QUE VOS RECOMAN!


Fés la recomanació d'una bona pel·lícula als teus companys de classe. Pensa que, entre altres coses, els has de dir:


-El títol, original i en català: km 31


El nom del director: Rigoberto Castañeda


-Els principals actors i actrius: Iliana Fox (Àgata / Catalina), Adrià Collado (Nuño), Raúl Méndez (Omar), Carlos Aragó (Ugalde) Luisa Huertas (dona gran), Fernando Becerril (Dr Morales), Marcela Pezet (Llorona ), Claudette Maillé (mare de les Basson), Andrea González Velasco (Àgata / Catalina "8anys")


-El tipus de film:
terror


-La música, de qui és: Carles Cases


-L'argument, sense contar el final: Catalina i Àgata són dos germanes bessones que des de nines han tingut una connexió gairebé telepàtica. Una nit, Ágata pateix un accident que la deixa atrapada entre el món dels vius i el dels morts. Juntament amb Nuño, el seu gran amic, i Omar, el nòvio de la seva germana, Catalina haurà de resoldre el misteri que envolta el tràgic accident, internant cada vegada més dins d'un món aterridor del qual no hi ha retorn.


-Els dos o tres principals motius pels quals els hi recomanaries; per la història que conta, per la fotografia, pels paisatges que s'hi veuen, pels efectes especials, etc.

Recoman aquesta pel·lícula perquè és una de les pel·lícules de por que me n'he duit un parell d'esglais i també és d' intriga i et fa ganes de saber més. Quan la vaig anar a veure al cinema no sabia que era espanyola, i quan vaig veure els personatges vaig pensar que seria un horabaixa molt llarg! I al final, la pel·lícula em va encantar. La història també em va agradar molt.

-Vos deix una foto dels actors:










2 comentarios:

  1. Molt bé! Has vist? De la feina sempre en surt el profit...

    ResponderEliminar
  2. jejeje si tens tota sa raó, peró fer aquesta entrada hem va costar molt perqué no se com se me va borrar tot al final de l'hora... Peró bé al final m'he sortit amb la meva ho he aconsseguit penjar la entrada!! Xauusss bss

    ResponderEliminar