lunes, 14 de junio de 2010

ULTIMA ENTRADA DEL CURS!!

Ahir va arribar el gran dia! A la fi va vanir na Carolina Ibac. La veritat es que va estar molt bé... més o menys tenia una imatge així d'ella. Vàrem tenir una expèriencia molt guapa, perque abans de barenar li vam presentar el powerpoint que li varem fer amb conjunt de la nostre classe, i vaig sentir un parell de comentaris " ai tenc la pell de gallina" hehehe si en un moment de la presentació a mi també s'hen va possar la pell de gallina...

Li vam regalar un poema dedicat per a ella, i sí li va agredar molt... Li varem regalar de una manera molt original. En una fulla amb blanc, na Mari Tere va fer un dibuix molt guapo que tractava o tenia que veure amb el poema, la veritat es que va quedar bastant bé o a mi em va agredar molt.

Per acabar el dia hens varem reunir tots a la biblioteca, i varem tenir el luxe que na Carolina Ibac ens lletgis uns dels seus poemes... Que emocionant!! IMPRESIONANT. A mi la pell de gallina s'hen va possar disparada!!


Hem vull despedir de aquest any tan ple de emocions. Ha estat la millor classe que he pogut tenir. Abans. Fa un any, per anar a l'istitut em feia molta versa i aquest any hi anava amb ganes de saber que feriem... No diven que tot lo bó s'acaba? idó aixó ja s'ha acabat... JA HENS EM DESPERTAT DEL NOSTRE SOMNI TURQUESA, i tot aixó m'ha deixat un molt bon gust de boca!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario