lunes, 7 de junio de 2010

La poesia desde la meva vista

2.1. Influeix la poesia en l'educació dels adolescents com tu?

Crec que influeix bastant, perque jo desde que Antònia m'ha introduït en aquest món de la poesia veig les coses diferents. Sí, la veritat es que enflueix
bastant en la educació.


2.2
Quina importància té la poesia en l'educació de la sensibilitat?

Et fa veure les coses diferents. En molts de poemes t'ajuda a desenvolupar l'empatia per que, la majoría de poetes expressen els seus sentiments mitjançant la poesia.

2.3. Caldria donar-li més importància als instituts?

Sí, però hi ha moltes de maneres de veure la poesia. Trop que la manera que tendrien que veure la poesia seria de la manera que els meus companys i jo la hem vista. De la manera tradicional estic encontra, bé no es podria dir estar en contra no m'agrada gens separar en sil·labes, i així torp que pers molt l'interes dels poemes.

2.4. Què es pot aprendre amb la poesia?


Es pot arribar a prendre molt de la poesia... Jo mateixa he aprés cosetes, peró enves de aprendre coses m'han fet reflexionar coses...


No hay comentarios:

Publicar un comentario